Een greep uit ons werk

De afgelopen jaren hebben wij voor de mooiste merken een bijdrage mogen leveren aan hun online marketing. Allemaal gedreven ondernemers met de missie om het voedsellandschap een stukje beter te maken. Hieronder vind je een kleine selectie van het werk dat we voor ze hebben mogen doen. 

Website optimaliseren

The Good Spice

Dit specerijenmerk heeft als missie om de specerijenhandel te veranderen. Helaas is de wereld van de specerijen een wereld met veel misstanden, van onderbetaalde boeren tot voedselfraude. Door specerijen direct te importeren van de boer, en eerlijke, korte en transparante handelsketens op te zetten wil The Good Spice een Smaakrevolutie ontketenen. Omdat de smaakrevolutie begint bij de boer en eindigt op jouw bord. Deze eerlijke specerijen zijn beter voor iedereen! 

 

Hoe wij helpen met de online marketing:

  • Nieuwe website
  • Marketing strategie
  • Email marketing
  • Social media marketing

Boerderij de horsterhof

De Horsterhof is een biologische, regeneratieve boerderij in Duiven. Hun slogan is ‘Know your farmer or grow your own!’
De huisstijl stond als een huis, maar het was tijd om het aanbod duidelijker naar buiten te brengen. De groentepakketten, het zelfoogstabonnement en de boerderijwinkel kregen een prominentere plek in de communicatie-uitingen. Nu weten mensen ten minste wat er te koop is bij de Horsterhof. De gestelde targets voor de gewenste verkopen hebben we binnen enkele weken bereikt en de zichtbaarheid van de boerderij is flink toegenomen.

 

Hoe we zorgen voor online groei 

  • Website re-design en conversie optimalisatie
  • SEO optimalisatie van de website
  • Email marketing
  • Instagram marketing
Marketing boerderij
Product deck ontwerp

Donny Craves

In de bakkerij van Donny Craves bakken ze Crazy Good Cookies. Deze koeken, brownies en muffins zijn allemaal geheel plantaardig en verspillingsvrij. Er worden namelijk (nog prima eetbare!) restproducten uit de voedselindustrie in verwerkt.De huisstijl van Donny is lekker kleurrijk en een beetje gek. De website was flink verouderd en op de Instagram gebeurde al een hele tijd helemaal niks meer. Daar hebben we verandering in gebracht! De B2B aanvragen komen nu vanzelf naar ze toe.


Dit doen wij voor de marketing en zichtbaarheid: 

Dit doen wij voor de marketing en zichtbaarheid:

  • Website redesign
  • Product deck
  • Email marketing
  • Instagram
  • Sales strategie

Ikigai coffee

De koffie van Ikigai is prachtige premium koffie uit regeneratieve landbouw. De koffieboeren krijgen een eerlijke prijs voor wat ze doen en als consument krijg je de beste kwaliteit koffie thuisgestuurd. Dit kwam op de website echter niet helemaal lekker uit de verf, dus die hebben we een make-over gegeven. Ook hebben we een e-zine ontwikkeld als gratis download. We hadden een heel boekwerk kunnen maken van alle kennis die eigenaar Jeroen Brugman in huis heeft!

 

Dit hebben we voor ikigia gedaan

  • Website redesign
  • Verpakking redesign
  • E-zine ontwikkeld
  • Koffiequiz als leadgenerator
  • Instagram grid
Website ontwerp koffiemerk
Online magazine koffie

Rösterei 331

Deze koffiebrander uit Potsdam 

 

Ingredients

  • Rebranding
  • Redesign website
  • Feed Your Feed Instagrampack 
Website ontwerp koffiemerk

Wil je ook een website?

Stuur een berichtje en je krijgt zo snel mogelijk een reactie!

14 + 1 =

Culi Collective Logo
Charis@culicollective.nl

06 46 47 17 42