Hi there!
Meet the team
Charis Heising
Owner & Marketingexpert
Michiel Stallen
Chefkok & receptontwikkelaar
Veerle van Werde
Grafische Superheldin
Hoi, ik ben Charis.
Al op jonge leeftijd werd in aangetrokken door de food wereld. Een van mijn eerste bijbaantjes waren in een delicatessenzaak en bij een cateringbedrijf.
Dat vond ik zo leuk, dat ik -na mijn studie communicatie en marketing- besloot mijn eigen cateringbedrijf te starten. Al gauw werd ik gevraagd om een lunchcafé te openen in een verzamelpand voor ondernemers. Wat uitgroeide in de ambitie om een eigen locatie te openen.
Twee lunchconcepten en een all-day concept later, kwam het besef dat ik meer bedrijven wil helpen om hun ambities waar te maken.
Veel bedrijven in de food lopen tegen dezelfde soort uitdagingen aan. Mijn creatieve, resultaat gedreven brein ziet hier oplossingen voor.
Ik bedenk graag concepten, ideeën en strategieën. Maak graag mooie content. Help ondernemers met een passie graag met het vertellen van hun verhaal. In de afgelopen 10 jaar heb ik niet alleen heel veel over lekker eten en ondernemerschap geleerd, ook over marketingtechnieken en over ons voedselsysteem.
Het besef dat we wat moeten doen aan ons huidige voedselsysteem kwam toen ik met leveranciers van het restaurant in gesprek ging. Ik wilde heel graag met biologische, lokale seizoensproducten werken, maar de marges maakten dat niet altijd mogelijk. Van de boeren heb ik geleerd waar zij tegenaan lopen en wat hun uitdagingen zijn.
En hoe meer je hierover weet, des te meer komt de vraag ‘waar the fuck zijn we mee bezig? -pardon my french-‘ omhoog. Gelukkig zijn er veel bedrijven en producenten die dat net zo zien en die een positief verschil maken in de wereld. En dat zijn precies de bedrijven die ik graag wil helpen groeien.
Toen ik twee jaar geleden werd gevraagd om als co-founder bij The Good Spice (een specerijenmerk dat de specerijenmarkt wil veranderen door middel van het opzetten van hun eigen korte ketens, eerlijke handel met de boeren en met focus op kwaliteit) paste dat natuurlijk helemaal in mijn straatje. Daar zorg ik met veel plezier voor de marketing-uitingen en vanuit Culi Collective help ik met mijn team andere missiegedreven bedrijven met hetzelfde.
In mijn content studio in het zonnige Valencia worden de lekkerste recepten getest en de mooiste plaatjes geschoten, die we vervolgens strategisch inzetten om meer omzet te genereren. Meer over onze Collectieve Receptontwikkeling aanpak vind je hier.
Wil je een keer met me brainstormen en weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Boek dan een vrijblijvende call.
Onze Werkwijze
Bij Culi Collective hebben we een unieke aanpak voor het ontwikkelen en optimaliseren van recept-content voor marketingdoeleinden. Als je al recepten laat ontwikkelen en content laat creëren, zorg dan dat je daar het maximale aan resultaat uit haalt!
This is how we do it:
1
Framework
Als je met ons werkt, krijg je toegang tot ons marketingframework. Content is namelijk pas zinvol als het onderdeel is van een strategie.
2
Intake & creatie
Om recepten en foto’s te kunnen maken die aansluiten bij jullie merk, doen we eerst een intake. Tijdens de receptontwikkeling is er ruimte voor feedback en daarna gaan we pas aan de slag.
3
Distributie
Na de ontwikkeling optimaliseren we de recepten voor verschillende marketingkanalen, zodat ze maximaal impact hebben en de doelgroep effectief bereiken. Zelf delen we de recepten ook graag op ons platform De Culi Club.
Wat kunnen we voor jou betekenen?
Benieuwd hoe Culi Collective jouw merk kan helpen met creatieve en effectieve receptcontent? Neem contact op om meer informatie te ontvangen of om een vrijblijvende brainstorm call te plannen.