Wat kunnen we voor jou betekenen?
Onze Diensten
We gaan áán van mooie gedreven ondernemers en mooie merken. Merken die ontstaan zijn om een positieve bijdrage te leveren aan de wereld. Onze bijdrage is om die merken te helpen groeien. En dat doen we op de volgende manieren:

Marketing strategie
Je weet dat marketing belangrijk is voor je bedrijf, maar het overweldigt je nogal. Moet je dat er óók nog bij doen. Laten we samen kijken naar de mogelijkheden en het maken van een plan.
Wij staan je bij als marketing-buddy. We helpen je door het uitvoerende werk uit handen te nemen, tenzij je het liever zelf doet natuurlijk!
Website ontwikkeling & optimalisatie
Maar al te vaak zien we websites voorbij komen die ooit (10 jaar geleden) zijn gemaakt en vervolgens een beetje in de vergetelheid zijn geraakt. Snappen we, in de waan van de dag. Maar vergeet niet dat dit voor velen de eerste indruk van jouw bedrijf is. Tijd om je klanten met een mooie website, duidelijke teksten en een goed aanbod te overtuigen van jouw product.


Email marketing
Hier laten heel veel ondernemers kansen liggen! Het opbouwen van je eigen marketinglijst zou een cruciaal onderdeel van je marketingstrategie moeten zijn. Onafhankelijk van algoritmes of dure advertenties. En één ding is zeker: als jij leuke mails verstuurt zal je er ook goed mee verkopen.
We helpen graag met het opzetten van een systeem voor lead-generatie, email automations en het versturen van leuke mailings naar jouw klanten.
Social media & content
Een feed die past bij je website en uitstraling. Een consistente stroom aan posts en interactie met je volgers. Blogs, leuke recepten, mooie foto’s…
Laat ons het werk uit handen nemen! Met de juiste contentstrategie trekken we via jouw social media kanalen organisch nieuwe klanten aan.

Advies over groeikansen
voor jouw bedrijf?
Ben je op zoek naar een partner voor het organiseren van een evenement, bijvoorbeeld ter lancering van een nieuw product of de opening van een nieuwe zaak? Of wil je een tof (marketing) concept ontwikkelen en hierover brainstormen? Is het tijd om jouw doelgroep te verrassen met iets unieks?
