Case studies

Wil je een beeld krijgen van het soort projecten dat we realiseren?
Hier vind je een greep uit onze opdrachtgevers. 

 

Eetwinkel STROOM

Concept, brand identity & online marketing

Eetwinkel STROOM

Samen met Estée Strooker oontwikkelde ik het hele concept van Eetwinkel STROOM. We ontwikkelden ook de (online) identiteit en verzorgen momenteel de online marketing inclusief nieuwsbrieven 

Tagliatelle van pastinaak

Receptontwikkeling & fotografie

LOV Meals

LOV MEALS is een app met duurzame recepten. Wil je tijdens het koken graag rekening houden met het milieu, maar weet je zelf niet zo goed hoe? Hier vind je wekelijks nieuwe receptinspiratie!

Concept voor meer klantenbinding

Pollman servies

Pollman servies wilde in aanloop naar de feestdagen graag een klein extraatje meesturen met de webshop bestellingen. We ontwikkelden samen met ze een Home Sweet Home culi card. Hier kunnen ze een persoonlijke boodschap in schrijven. Het zakje specerijen in de kaart maakt het echt een klein (onverwacht) cadeautje.

“Met de juiste ingrediënten worden jouw klanten je grootste fans. Verbinding, mooie content en net dat beetje extra dat ze niet verwachten.”

Macaronpakket

Macaron Culi Kit & win-actie

Baktotaal Bouwhuis

Baktotaal bouwhuis is een van nederlands grootste webshops voor bak-artikelen. We ontwikkelden samen het macaron pakket, voor een complete ervaring inclusief materialen & online masterclass. De verkooop werd aangejaagd door win-acties op social media en in de nieuwsbrief

Koken met Estee Strooker

Online  kook masterclasses

Koken met estée strooker

Om het nieuwe kookboek Pret à diner wat extra waarde mee te geven bedachten we een online masterclass waar je gratis toegang toe krijgt bij aanschaf van het boek. Ook maakten we extra masterclasses die als upsell kunnen dienen. ik coördineerde de opnames en bouwde de gehele online omgeving.

Bietenrisotto

Culinaire content & online kerstmenu masterclass

Nederlands Dagblad

Voor het Nederlands dagblad verzorgen we fotografie bij de recepten die chefkok Estée Strooker speciaal voor deze doelgroep ontwikkeld. Om de verbinding met de doelgroep te activeren ontwierpen we ook een online kook-masterclass rond de feestdagen. Deelnemers ontvingen een leuk pakketje per post en konden vragen stellen tijdens de live Q&A.

Brand identiteit restaurant 't Amusement

Communicatiestrategie & uitvoering

Restaurant ’t Amusement

’t Amusement had al een fijne fanbase. Om ze nog beter op de hoogte te houden en de ambassadeurs te laten groeien gingen we aan de slag met nieuwsbrieven en een nieuwe instagram strategie. Daarbij ondersteunende offline uitingen gecombineerd met online extra’s als video-content voor de bezoekers van het restaurant. 

Receptontwikkeling

Menu ontwikkeling, fotografie & online marketing strategie

Proviant amt 331

Een project bij onze buren! Proviant amt is een catering-en kookstudio. Voor de kookworkshops ontwikkelden we een nieuw menu, inclusief receptuur & fotografie. ook verzorgen we de online marketing voor Proviant amt 331. 

Bietenrisotto

Website & visuele identiteit

LOVE+T

Brand identiteit restaurant 't Amusement

Online verkoopkanaal & verkoopstrategie voor foodboxen

Bestellen bij Estée

’t Amusement had al een fijne fanbase. Om ze nog beter op de hoogte te houden en de ambassadeurs te laten groeien gingen we aan de slag met nieuwsbrieven en een nieuwe instagram strategie. Daarbij ondersteunende offline uitingen gecombineerd met online extra’s als video-content voor de bezoekers van het restaurant. 

Receptfotografie

Receptontwikkeling & fotografie

Landgoed de houberg

Om het nieuwe kookboek Pret à diner wat extra waarde mee te geven bedachten we een online masterclass waar je gratis toegang toe krijgt bij aanschaf van het boek. Ook maakten we extra masterclasses die als upsell kunnen dienen. ik coördineerde de opnames en bouwde de gehele online omgeving.

Bietenrisotto

food & lifestyle magazine

HNYGRLL

Let’s Start a Project!