Case studies
Wil je een beeld krijgen van het soort projecten dat we realiseren?
Hier vind je een greep uit onze opdrachtgevers.
Concept, brand identity & online marketing
Eetwinkel STROOM
Samen met Estée Strooker oontwikkelde ik het hele concept van Eetwinkel STROOM. We ontwikkelden ook de (online) identiteit en verzorgen momenteel de online marketing inclusief nieuwsbrieven
Receptontwikkeling & fotografie
LOV Meals
LOV MEALS is een app met duurzame recepten. Wil je tijdens het koken graag rekening houden met het milieu, maar weet je zelf niet zo goed hoe? Hier vind je wekelijks nieuwe receptinspiratie!
Concept voor meer klantenbinding
Pollman servies
Pollman servies wilde in aanloop naar de feestdagen graag een klein extraatje meesturen met de webshop bestellingen. We ontwikkelden samen met ze een Home Sweet Home culi card. Hier kunnen ze een persoonlijke boodschap in schrijven. Het zakje specerijen in de kaart maakt het echt een klein (onverwacht) cadeautje.
“Met de juiste ingrediënten worden jouw klanten je grootste fans. Verbinding, mooie content en net dat beetje extra dat ze niet verwachten.”
Macaron Culi Kit & win-actie
Baktotaal Bouwhuis
Baktotaal bouwhuis is een van nederlands grootste webshops voor bak-artikelen. We ontwikkelden samen het macaron pakket, voor een complete ervaring inclusief materialen & online masterclass. De verkooop werd aangejaagd door win-acties op social media en in de nieuwsbrief
Online kook masterclasses
Koken met estée strooker
Om het nieuwe kookboek Pret à diner wat extra waarde mee te geven bedachten we een online masterclass waar je gratis toegang toe krijgt bij aanschaf van het boek. Ook maakten we extra masterclasses die als upsell kunnen dienen. ik coördineerde de opnames en bouwde de gehele online omgeving.
Culinaire content & online kerstmenu masterclass
Nederlands Dagblad
Voor het Nederlands dagblad verzorgen we fotografie bij de recepten die chefkok Estée Strooker speciaal voor deze doelgroep ontwikkeld. Om de verbinding met de doelgroep te activeren ontwierpen we ook een online kook-masterclass rond de feestdagen. Deelnemers ontvingen een leuk pakketje per post en konden vragen stellen tijdens de live Q&A.
Communicatiestrategie & uitvoering
Restaurant ’t Amusement
’t Amusement had al een fijne fanbase. Om ze nog beter op de hoogte te houden en de ambassadeurs te laten groeien gingen we aan de slag met nieuwsbrieven en een nieuwe instagram strategie. Daarbij ondersteunende offline uitingen gecombineerd met online extra’s als video-content voor de bezoekers van het restaurant.
Menu ontwikkeling, fotografie & online marketing strategie
Proviant amt 331
Een project bij onze buren! Proviant amt is een catering-en kookstudio. Voor de kookworkshops ontwikkelden we een nieuw menu, inclusief receptuur & fotografie. ook verzorgen we de online marketing voor Proviant amt 331.
Website & visuele identiteit
LOVE+T
Online verkoopkanaal & verkoopstrategie voor foodboxen
Bestellen bij Estée
’t Amusement had al een fijne fanbase. Om ze nog beter op de hoogte te houden en de ambassadeurs te laten groeien gingen we aan de slag met nieuwsbrieven en een nieuwe instagram strategie. Daarbij ondersteunende offline uitingen gecombineerd met online extra’s als video-content voor de bezoekers van het restaurant.
Receptontwikkeling & fotografie
Landgoed de houberg
Om het nieuwe kookboek Pret à diner wat extra waarde mee te geven bedachten we een online masterclass waar je gratis toegang toe krijgt bij aanschaf van het boek. Ook maakten we extra masterclasses die als upsell kunnen dienen. ik coördineerde de opnames en bouwde de gehele online omgeving.
food & lifestyle magazine